Importer / Dystrybutor / Hurtownia / Sklep części i akcesoriów motocross , enduro , ATV

Kontakt
    tel: + 48 609-441-982
    tel: +48 795-568-129
    tel: +48 698-965-499
info@mxpartspoland.pl sklep@mxpartspoland.pl hurt@mxpartspoland.pl

Nr. konta :
09 1050 1025 1000 0090 7051 7942

GG:
35980244
35977298
35982738
Dostawa
    Przesylka kurierem
    Przesyłka pocztą
    Odbiór osobisty
Promocje!
Zapraszamy do zakupów,sklep w ciągłej rozbudowie,w ofercie tysiące produktów.Jeżeli produkt którego szukasz nie jest widoczny w sklepie,prosimy o kontakt zapewniamy pełną dostępność części,czas realizacji zamowienia 1-3 dni.
  • Scar
  • Driven
  • DP Clutches
  • Venhill
  • AFE Power
  • Rock Oil
  • Face Lift Unlimited
  • Outlaw
  • DP Brakes
  • Pit Posse

Klocki DP Standard (Przednie) nr. kat. DP107

Cena:95.00
masz pytania?
Klocki DP Standard
Doskonała wydajność w mokrych i suchych warunkach.
Brak efektu „wpadania hamulca”
Zawieraja ceramiczną osłone termiczną.
Idealne do off-road'u gdzie wydajność i wytrzymałość jest podstawowym wymogiem.


W CELU DOPASOWANIA MODELU KLOCKÓW DO PAŃSTWA MOTOCYKLA PROSIMY O SPRAWDZENIE GO W WYSZUKIWARCE PRODUCENTA Kliknij aby przejść do wyszukiwarki

Spiekane klocki hamulcowe DP to produkt najwyższej jakości przekraczający wydajnością i jakością oryginalne, fabryczne klocki hamulcowe. Produkty DP Brakes gwarantują najlepsze hamowanie dostępne na rynku. Pozycja DP BRAKES na rynku motocykli jest wyjątkowa, ponieważ jest to jedyny producent, który skupia 100 procent swojej produkcji na spiekanych klockach hamulcowych. Firma DP Brakes jako pierwsza opracowała spiekane klocki hamulcowe do motocykli pod koniec 1970. W związku z tym, doświadczenie firmy nie ma sobie równych. Zawodnicy i teamy fabryczne, producentow motocykli zdobywały przy pomocy produktow DP Brakes Mistrzostwa Świata, Europy, AMA USA, Wielkiej Brytanii oraz inne w różnych dyscyplinach od wyścigów torowych po motocross.

Klocki DP wykonane są z proszków metali (do pochłaniania ciepła), materiałów ogniotrwałych (zapewniejących tarcie), modyfikatorów tarcia (zapewniających odpowiednie „czucie hamulca”), dodatkow grafitowych (aby zminimalizować zużycie tarczy hamulcowej i wyeliminowac szumy), zmieszanych razem, wciśniętych do formy , a następnie spiekanych w wysokiej temperaturze i ciśnieniu. Cały proces przebiega w fabryce w Wielkiej Brytani.


(zamieszczone zdjęcie, jest jedynie zdjęciem poglądowym jednego z modeli)